Як і навіщо моніторити ціни в інтернеті

моніторинг цін в інтернеті

Багато інтернет-продавців не розуміють, навіщо витрачати час та ресурси на моніторинг цін, особливо коли обсяги продажів залишають бажати кращого.

Насправді моніторинг цін в інтернеті – це не “гроші на вітер”, а важлива інвестиція в розвиток власного підприємства. Нехай це не дає миттєвого результату, як за помахом чарівної палички. Однак, у довгостроковій перспективі – це важливий крок для зміцнення та розвитку бізнесу. Саме такі методи, описані в статті на https://pricecontrol.biz/9-prepyatstvij-pri-parsinge-sajtov/, допомагають компаніям залишатися на провідних позиціях і завжди на кілька кроків випереджати конкурентів.

Які саме питання допомагає зняти моніторинг цін із щоденного порядку денного

  • Виявлення магазинів-демпінгерів – одне з найпріоритетніших завдань. Дотримання рекомендованої цінової політики одна із основних принципів чесної конкуренції. Це питання актуальне для всіх гравців ринку як продавців, так і товаровиробників.
  • Відстежуючи демпінгерів, ви також отримуєте інформацію про ціни конкурентів. Це дає можливість для порівняння зі своїми товарними пропозиціями, що надалі спрощує створення стратегії ціноутворення та проведення маркетингових акцій.
  • Спрощення пошуку потенційних партнерів. Маючи інформацію про демпінг та цінову політику магазинів, вам буде простіше приймати рішення про те, з ким варто співпрацювати, а кому краще відмовити.

Щоб закрити будь-який з цих пунктів, вам знадобиться повноцінна система моніторингу та аналітики, яка повинна складатися з пакетів пошуку та збору інформації, а також блоку для зіставлення цін.

Методи моніторингу цін в інтернеті

  • Вручну. Можна доручити комусь із співробітників стежити за цінами конкурентів, аналізувати їх та попутно виявляти демпінгерів. Таке рішення видається вигідним: не потрібно шукати, навчати та адаптувати нового працівника. Проте, високооплачуваний співробітник щодня займатиметься виключно збиранням інформації та складанням аналітичних звітів. На жодні інші завдання у нього часу не буде.
  • Напівавтоматичний. Можна придбати спеціальну програму для автоматичного збирання даних – парсер. Це досить складна програма, яка потребує налаштування та регулярного коригування. Не кожному програмісту чи системному адміністратору під силу працювати з нею. Багато магазинів встановлюють програми, що захищають від парсингу. До того ж, аналізувати отриману інформацію все одно необхідно буде вручну.
  • Автоматичний. Придбання сервісу для моніторингу та аналітики цін. Подібні «пакети» допомагають зібрати і обробити цікаві для вас дані в лічені хвилини. Інформація завжди буде актуальною, а аналітика у формі зручних звітів. Як показує досвід, придбання такого пакету послуг виявляється більш бюджетним варіантом, ніж купівля та налаштування парсера або утримання власного спеціаліста з моніторингу.

Купуючи систему моніторингу, ви не тільки отримуєте оперативну інформацію про стан ринку та аналітику, а й маєте доступ до ресурсів компанії. Яким шляхом піде фірма – вирішувати вам, а співробітники Price Control вже зараз готові поділитися своїм досвідом та напрацюваннями у сфері e-commerce.